Skip to content
Feb 15 / Mircea Scarlatescu

14 Februarie. 2010

Valentine’s Day
Pentru orice florarie e o zi importanta, grea si placuta in acelasi timp. Pentru o florarie online e si mai si: pe langa cosmarul livrarilor in Bucuresti si al aprovizionarii din surse nu intodeauna sigure, apar si provocarile online de ‘sezon online’: de la campanii de promovare care cer optimizare pana la linii telefonice si personal suplimentar necesar pentru cateva zile, clienti nerabdatori, destinatare emotionate la vederea buchetelor anonime, toate acestea adauga volum de munca pentu o zi oricum incarcata. Dar atunci cand tragi linie la final… pare sa merite

Pentru ca am promis, hai sa vedem cum s-a prezentat Valentin in 2010 vs 2009 (si 123FLori.ro in 2010 vs. FloriLaBucuresti in 2009…..)

  • Crestere vanzari 1 – 15 Februarie: 2010 vs 2009: crestere de 1.6 ori.
  • Crestere vanzari comenzi pentru data de 14 Februarie: 2010 vs 2009: crestere de 1.5 ori
  • Crestere numar de comenzi 1 – 15 Februarie: 2010 vs 2009: 1.4 ori
  • Crestere numar comenzi pentru data de 14 Februarie: 2010 vs 2009: crestere de 1.45 ori
  • Valoare medie pentru comenzi pentru 14 Februarie: 2010 vs 2009: 249.45 vs. 257.83 Lei

Asa suna statistica rece. E un calcul simplu: perioada ne-a adus de 1.5 ori mai multe vanzari fata de 2009, desi comanda medie a scazut putin (dar nu ingrijorator). Numarul de clienti noi este destul de mare, numarul de canale de vanzari a crescut (social media, word-of-mouth etc).
In spatele matematicii insa stau oamenii care si-au pierdut zile bune cu pregatiri si nu prea au dormit un week-end. Si care acum “o iau de coada” pentru Dragobete, 1-8 Martie, Paste si asa mai departe. Si carora nici nu pot incepe sa le multumesc ๐Ÿ˜‰
Insa de multumit, voua, clientilor trebuie sa va multumesc mai intai. Datorita voua tragem din ce in ce mai tare si alaturi de voi incercam sa fim din ce in ce mai buni.
Asa ca la mai mare ๐Ÿ˜‰

PS: Nu, nu va voi spune ca am vandut de 1000, 10000 sau 50000 Euro. Nu isi are rostul acum.

Leave a comment